Dessa engelska ord

Detta har inte hänt, jag har inte blivit bjuden på picnic av en engelsk tjej.
Denna tjej hade inte heller med sig sin fina picnickorg full med vitt bröd och
marmelad och te, inte heller fanns det nåt vin som vi behövde korka upp.
Men det bästa av allt är det jag inte behövde bli bortgjord, för att jag inte förstod,
när hon bad mig vänligt att
-please sit down on the blanket.

Tänk er själva... bli bjuden att sitta ner på en blankett?
Visst är sverige byråkratiskt men nånstans måste man väl ändå dra gränsen.

Kommentarer
Postat av: turmalin

En korv med moose, please!

2007-06-22 @ 00:32:51
Postat av: Jag

En korv me moose!!! Jag garvar på mig! Den var för bra =D =D

2007-06-27 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback