Vad gör Tilde de Paula...?

Under flera veckor så har jag suttit och tittat på nyhetsmorgon söndag på tv4,
där som bekant Tilde varit programledare.
Jag gillar henne och hennes sätt att få både studiogäster och vi tittare att känna oss
bekväma i henne sällskap, med andra ord så har hon klättrat väldigt högt
på karriärsstegen i mina ögon.

Men, men så sitter man där och läser Aftonbladet och vad ser man...
Hon är tillsammans med Runar???  En sådan nyhet gör gamla magsår till nya.
Tänker inte gå in närmare på det.

Nu har jag i alla fall bytt ut hennes karriärsstege mot en kökspall med begränsad räckvidd.

Kommentarer
Postat av: pikemaster

Kan bara hålla med,vilken besvikelse, söndagsmorgon är helt förkastad i mina ögon...

2007-07-03 @ 22:10:44
Postat av: turmalin

Ja det här var ruggiga nyheter.

2007-07-08 @ 17:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback