En stilla undran

Två till tre gånger per vecka så åker jag på en väg där hastigheten är sänkt till trettio km/h, så långt allt väl.
Under trettio skylten finns en tilläggsskylt där det står att läsa "MARKVIBRATIONER", det är där som min undran startar.
Har ni andra som åkt på en väg med samma förutsättningar känt några vibbar?
Kan det vara så att min firmabil är helt okänslig mot vibrationer?
Eller vägverket kanske luras... marken vibrerar först vid femtio km/h men det är det ju ingen som kör (humm.. host, host) så vi vet ju inte hur det ska kännas. Imorgon ska jag köra tio km/h och sen ska jag öka till det vibrerar någonstans.
Det kan ju också vara så att det handlar om små lokala mini jordbävningar, men ärligt talat hur många av er har hört om tektonisk aktivitet vid Solvalla.

Kommentarer
Postat av: turmalin

du ger mig bra vibrationer/Kikki D

2006-05-10 @ 06:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback