Sjuklig självömkan

Då har jag varit sjuk ännu en dag! Hur det känns? Jo tack, alla som blivit skrämda av snömannen och ramlat baklänges nerför Himalaya skulle inte alls känna igen sig. Jag har legat på en mjuk och varm säng av och till under dagen. Det som dock retar mig är att det egentligen inte blir bättre, måste besöka läkare i morgon. Jag gillar inte det upplägget i och med att jag inte pallar med alla typer av penicillin, men det är bara att ta tjuren vid hornen och se vem det är som styr...

Kommentarer
Postat av: turmalin

Men nu måste du ta denna kur: konjak plus hett vatten plus socker!

2006-03-08 @ 00:49:25
Postat av: turmalin

Vart tog du vägen?

2006-03-12 @ 22:39:00
Postat av: Blanda

Är inne i en extrem torrperiod när det gäller blogguppslag. Hoppas på nån typ av monsunregn i bokstavsform.

2006-03-13 @ 18:35:53
Postat av: turmalin

jag är själv nästan less på mitt eget bloggande..det känns som om det inte blir riktigt bra det man skriver faktiskt

2006-03-13 @ 18:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback