Shit va' jag hatar Spraymail

Det glädjer mig att veta att man mår bra av att ha en adrenalinkick varje dag (läste på nåt ställe att det var bra). Jag tror att det till och med är bättre än ett glas vin om dagen, ända skillnaden är att vinet är mer konkret på nåt sätt.
Dagens adrenalinkick kom när jag var inne på Spray för att kolla hur många spammail som kommit de senaste två veckorna. Fan, har dom hällt sirap i sina servrar? Det går så långsamt på detta Spray så jag kan bli vansinnig.
På tal om sirap... Det måste vara därför jag får mellan 110-150 spammail per månad, dom fastnar som flugor i sirapen. Kollade för en stund sedan och då hade jag 965 adresser och domäner blockerade på mitt e-post konto.
Tur att man har en vettig adress som standard där det inte kommer någon spam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback