Oviktigt tyckande

Jaha ja, jodå serru så att... Carola gick vidare utan att kvala.
Enligt den stora allmänheten så är det helt i sin ordning. Jag tillhör inte den stora allmänheten.
Jag såg inte programmet och jag har ännu inte hört låten men det gör inget, jag har alltid haft
förutfattade meningar när det gäller personer med sekttillhörighet. Därför har jag inget till övers
för Carola vare sig hon sjunger eller inte. Jag tycker att hon kunde luta sig tillbaka på en Saltsjö-baden baden och hålla mun.
Man har ju samlat på sportgrodor från Bo Hansson, Göran Zackrisson för att nämna några,
när kommer Carolas samlade verk med grodor och religiösa floskler?

Björn Kjellman... Någon borde väl ha sagt till honom att fortsätta som vanligt med att sjunga i duschen, inte i tv, men nej nu är det för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback