Jag tror det är fågelinfluensan…

Jag har haft feber och varit sängliggande sedan i fredagskväll.

Det är andra gången på tre månader som jag är förkyld, men symptomen är inte dom samma.
Förra gången kunde jag knappt sova på en vecka på grund av att jag hostade, nu har jag sovit över 30 timmar på tre dygn. I december hade jag nästan ingen feber men nu så har jag legat ett dygn på drygt 39,5 grader.
Nu tror jag att det är fågelinfluensan:
-         Jag får (and)nöd när jag rör mig.
-         Får inget gjort, känner mig som en mes.
-         Har drabbats av en invasion av snorkråkor.
-         Har fått för mig att jag ska flytta nu när det blir vår, som en flyttfågel.
-         Känner att jag skulle (stork)na  om jag drack min Cocilliana morfin hostmedicin.
-         Låter som en kråka när jag försöker säga något.

I dag så har febern gått ner lite men det är en klen trast, förlåt tröst.


Kommentarer
Postat av: turma

krya dig på!!

2006-03-07 @ 00:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback