Streckgumman Nicole Richie

Det finns säkert saker som är större än den svenska avundsjukan, och dom ska vi inte avhandla nu.
Saken är den att jag blir avundsjuk när jag ser hur vissa personer kan förvandla sig själv till streckgubbar, inte för att det är varken snyggt eller hälsosamt, men för att dom kan.
Jag hade som mål att på sju veckor gå ner sju kilo, detta skulle vara klart till julafton. Vad hände... Jo jag klarade av tre, vad är felet? Tror att det har att göra med diciplin.
Kontentan av detta lunchsvammel är att
Nicole Richie behöver mina överflödskilon för nu ser hon alldeles för jävlig ut. När hon fått dom som jag vill bli av med så skulle vi vara rätt så snygga båda två (big smile). 

Kommentarer
Postat av: Fröken Grillkorv från Ica

.....ett tips, sök kolonialansvarig jobbet på SUperstore så blir du en streckgubbe.

2006-01-02 @ 15:21:53
Postat av: Blanda

Jag tror mig veta hur du menar, men det finns vissa på Superstore som inte direkt är streckgubbar. Jag ska fundera på saken... nu har jag funderat klart, svaret är nej.

2006-01-03 @ 13:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback