Spartips

Jag har funderat på olika sätt att spara pengar, både gamla beprövade och nya sätt som ingen annan ännu kommit på. Nu idag fick jag oväntad hjälp, och detta tips är ett måste för alla som liksom jag själv lever i ett eget universum där ens ego är medelpunkten.
-Övertala alla i släkten och bekantskapskretsen att inte gifta sig. Då slipper du köpa bröllopspresent.

-Sätt in en annons i tidningen varje gång någon du känner fyller år, t. ex. 30 40 50år osv, med texten
"all uppvaktning på min högtidsdag undanbedes, vänliga hälsningar NN" Då slipper du köpa present åt personen i fråga, för en som undanbett sig blir utan present.
Detta är två bra tips för att låta andra hjälpa dig att spara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback