Nytt jobb

Äntligen, efter ett halvt år av arbetslöshet så är det äntligen dags att gå till jobbet kl 07:00 i morgon. Undrar om jag fortfarande vet hur man gör när man går till jobbet?

Det är väl sånt som ger sig. Det bästa av allt är att jobbet är beläget på min sida av stan så jag slipper trängselavgiften.

Den berömda ketchupeffekten gjorde sig gällande före lunch, då ringde en person och erbjöd mig ett jobb. I måndags hände samma sak och då tackade jag ja och innan dess så har det inte hänt nåt på sex månader.

Två jobb på tre dagar, inte illa. Inget jobb på sex månader, åt h*vete.
Men man får vara glad för det lilla.


Kommentarer
Postat av: Turmalin

Så bra du fått jobb!!

Postat av: Blanda

Tack! Det var ju på tiden. Bloggande höll på att ta över mitt liv. =)

2006-01-12 @ 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback