Har storleken betydelse?

I USA är det ju som bekant så att allt är stort, jag har aldrig varit där så jag skriver inte detta av egen erfarenhet, men jag har ju hört.Jag undrar om det alltid är så bra, jag menar är stort liktydigt med bra?
Om man t ex har stora öron, så innebär det ju att man hör mer än andra.

Detta i sin tur gör att man har mer skvaller än andra att föra vidare och då krävs det en större mun. Så långt är det ändå ok, för det drabbar bara en person. Men när en utomstående hör detta skvaller blir det lätt ”stora ögon” för man har ju lite svårt att tro…

Med stora ögon så ser man bra ut, genom fönstret, men rent utseendemässigt så ser men inte bra ut. Det är nu som det blir jobbigt, när fler och fler blir involverade i denna i grunden ofrivilliga förstoringsprocess. En process helt befriad från plastikkirurger och Botox.

Ett bevis på att det inte är bra finns här nedanför


Skvallerbytta?
Skvallerbytta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback