Är CSI ett måste?

Nu har jag sett ännu ett avsnitt CSI och det var bra och underhållande som vanligt. Men när jag tänker närmare på saken så måste jag ju ändå erkänna att jag lägger ner tre timmar i veckan på att följa dessa serier, och det är där jag tycker att det blir jobbigt. CSI New York på måndagar, sen var det CSI Miami på lördagar och sist men inte minst Navy CIS på söndagar. Alla dessa program är skapade av samma man, det känns nästan som om min tv har blivit utsatt för an virusattack likt en pc. CSI på tv är som Blaster och Melissa på min pc. Kan man virusscanna en 28" från Philips? Åter till saken, programmen i fråga stjäl av mig tre timmar i veckan gånger 52 veckor, 156 timmar om året??? Var söker jag ersättning för det? Nu ska jag sova på saken så får vi se om nattens mörker rätar ut mina frågetecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback