Viktigt meddelande

Jag vill bara tala om att jag just lämnat in Lotto och Joker på Svenskaspel.se.

 

Nu undrar ni kanske varför det skulle vara så viktigt?

Egentligen så är det inte så viktigt men om jag nu skulle vinna, och bli snuskigt rik liksom sparka fattigdomen i arslet. Då skulle jag inte ha tid att läsa era trevliga inlägg och jag skulle inte heller ha tid att skriva något eget. Jag skulle då bli tvungen att köpa upp blogg.se och lägga ner det, på så sätt skulle jag inte gå miste om era tankar och funderingar.

Nu är det upp till er att önska min lycka till eller…


Kommentarer
Postat av: turmalin

får nog hoppas du vinner så du slipper läsa mina ointressanta kommentarer:)

2006-02-04 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback