Reklam ? !! ?

Av någon anledning så har jag svårt att motstå reklam. Jag läser all reklam som faller in genom det avlånga hålet i ytterdörren, och jag byter inte kanal på tv när reklampausen börjar. Men det finns reklam som inte når fram till mig... Zilit Bang? En dubbad dansk med svenskt namn försöker på alla sätt få mig att tro att det blir otroooligt rent, och detta gör han med osynkad ljud/bild. Ett rent skämt.
Sen har vi en bortkommen mupp som försöker övertyga någon, gissningsvis en blomfluga till höger om kameran, att Colgate Total Whitening får ditt leende att synas så väl att om du tappar lösgommen i nysnö så lyser den emot dig.
Sist men inte minst bör ju Keldareklamen nämnas, men den vill jag helst inte tala om.
Stryk raden ovanför ni med om ni som jag saknar ord.

Däremot tror jag på Axe "because first impression last" därför så städar vi nåt alldeles hemskt inför visningen av lägenheten på söndag. Man vill ju att dom som känner minsta tvekan ska tänka efter när dom kommer hem och att slutsatsen blir att dom gillar det dom såg, att vårt gnidande ger resultat.

Kommentarer
Postat av: turmalin

ni verkar vara i flyttartagen

2006-02-11 @ 00:19:52
Postat av: Blanda

Jodå serru så att... Så är det.

2006-02-11 @ 12:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback