Dom är ihop nu igen

Träffade en kompis för ett tag sedan och vi klev in på ett café. När vi suttit en stund gick min polare in på toa och därefter lämnade vi cafét. Vi passerade en tidningskiosk när han plötsligt stannade till och såg ut att läsa på någon skvallerlöpsedel, sen säger han eftertänksamt:
-Dom är ihop nu igen, efter all skit.
Jag försöker läsa mig fram till vad eller vilka han menar, för jag utgick ju ifrån att det var nåt stormigt kändisförhållande som han syftade på. Men hur jag än läste så kunde jag inte få fram något så till slut var jag tvungen att fråga.
Och svaret var:
-Mina skinkor!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den är lika bra varje gång. Historien alltså =)

2006-02-07 @ 09:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback