Kelda! Är det till för dom onormala?

Så här i arla morgonstund, snart än är det natt, måste jag ju bara få ställa frågan.
Vad ska vi, som anser oss vara normala, äta när dom onormala äter Kelda?
När man ser en kille stå på händer och "studsa" en pingisboll med munnen i väntan på att maten, innehållandes Kelda, skall bli klar så känner jag mig inte sugen längre.
Precis som aptiten kommit tillbaka från sitt gömsle dyker nästa reklamsnutt upp. En kille med en frisyr som liknar en blandning mellan Boppers och Leningrad Cowboys i klädd en urtvättad träningsdräkt från Adidas, "three stripes" från sent 70-tal, står mitt på köksgolvet och gör  robodance!!!
På vilket sätt är det meningen att jag ska få känslan av att tomatsoppa från Kelda är nummer ett för min hungrande mage. Nej Pingisbollen och Bopperskopian lockar inte till påtår i soppskålen.
Så medan min kurrande mage åstadkommit utslag på seismografen i Uppsala har jag bytt namn på dörren till Larsson i Lund, och snart är min lasagne från Findus här.
Så min fråga är nu:
-Vad skulle du ha gjort om någon annan än Kelda gjort jobbet?
Själv så bloggar jag lite. God natt









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback