En dag så trög så trög

Vad är problemet? Jag vaknade samma tid som vanligt, låg en stund och funderade på vad jag skulle göra. Solen sken och  oktober visade sig från sin bästa sida, det var ju bara att välja och vraka bland aktiviteter. Men nej här sitter jag och det är drygt nio timmar sen man vaknade. Känner mig seg men inte trött, sugen på något men inte hungrig, känner mig sjuk men jag har inga symtom. Måste få en kick nu om jag ska kunna ta mig över gården till tvättstugan kl 6, undrar om kaffe hjälper idag också. Ska nog börja med socker i kaffet igen tror att det är alla dessa små vita piller i blåa askar, Hermesetas kallas det, som trögar till allt för mig. Något måste jag skylla på och idag passar sockerersättningen utmärkt för den kan inte ge igen, för det är någt som jag inte skulle orka med.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback