Snor demoner, finns dom?

Efter att ha haft en lunginflammation som egentligen var en bihåleinflammation som, efter ett morfinbaserat slemlösande hostmedicin visade det sig bara vara en vanlig förkylning som ökat i styrka i åtta dagar??? Känner mig lite lullig nu efter att ha hostat i sex nätter, det kan även bero på den beroendeframkallande hostmedicinkuren. Jag känner att jag helt enkelt (mårfin fint). Undrar om jag utsatts för någon snordemon som dragit ut mig och parkerat mig diagonalt i ett parallellt universum? Jag undrar om jag vill veta hur en snordemonsutdrivning går till??? The excorcism of the Blanda glob, någon som vill köpa rättigheterna?

Kommentarer
Postat av: Turmalin

Krya på dig - god jul!

2005-12-21 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback