Lite flum och lite kaffet

Här sitter jag nu och väntar på att kaffet ska bli klart. Känner mig mycket bättre idag, har tillochmed hunnit iväg för att köpa dom resterande julklapparna (alla två).
Men, men nu börjar flummigheten göra sig gällande igen, tog lite av den konstiga drycken vid lunchtid. Cocilliana Etyfin, det låter som rövarspråket.
Petade i mig lite Doxyferm samtidigt så det kan nog bli en kul torsdag.

När jag var hos läkarn i veckan så tog han en Magnum glsspinne och tryckte ner min tunga, sen lös han med en lampa en så kallad spåttlight i halsen och så sa han "det här ser ju bra ut.
Undrar hur det kunde se bra ut?
Jag hade ju hostat i åtta dar...
Det borde ju ha sett ut som ett ny kultiverat trädgårdsland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback