Ledsen i ögat

Bara för att jag ville och kunde så låg jag i soffan på annandagen och såg reprisen på de fem första avsnitten av Grey's Anatomy. 
Tyckte att det verkade vara en trevlig bekantskap, annars så är det mycket skit på tv nu för tiden.
Nu blev jag dock ledsen i hela ögat när jag slängde gamla tv-bilagan och såg att avsnitt nummer sex sändes igår... det missade jag.
Varför missade jag det? Bara för att jag låg vågrätt och tittade på egen anatomi?
 
Jag kände mig tvungen att söka på internet  efter eventuella biverkningar efter mitt Cocilliana missbruk förra veckan, men inte ett ord om att man kunda missa följetonger på tv.
Förstoppning och andnöd var två dokumenterade biverkningar,
men att det inverkar på mitt sätt att läsa tv-bilagan tror jag inte på.
Så vad är problemet? 
I vilken ålder uppträder demens? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback