Hiphop artister med exem

Är det nån som kan få tag på kortisonkrämer billigt så har jag hittat en lukrativ marknad med garanterad avsättning. Jag är ju arbetslös just nu så jag hinner inte ta tag i den här affärsidén.

Jag blev sittandes framför tv'n inatt och såg ett tag på Mtv, The Block tror jag programmet hette.
Efter att ha sett 50Cent, Ludacris, Nelly och allt vad dom nu heter så la jag märke till att deras poser på scen var väldigt lika...?

Många har väl lagt märke till att Jerry Williams tar sig på örat när han sjunger, men det är ju ganska oskyldigt jämfört med ovannämnda HipHop nötter.
Deras gemensamma posé är att ta sig julgranskulorna, HipHop nötter med kli på sina nötter.
Det är där som kortisonkrämen kommer in i bilden, den skulle kanske kunna hjälpa dessa stackars artister att få slut på slut på kliet från dom genitala exemen och kanske ägna sig åt att göra musik som omväxling.
Jag tycker mig ha sett att dom har råd att betala för sig så det här kan bli lika inkomstbringande som att sälja Botox i Hollywood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback