Halsen, ett nödvändigt ont

I tre nätter på raken har jag nu suttit uppe och hostat, börjar bli trött nu. Jag kunde sova några timmar igår på dagen, men klockan halv ett i natt när jag la den spännande kvällslektyren åt sidan då kom hostan. 
Kunde i a f sova till kl tre men då var det stopp, på med tevatten och tv. Som vanligt så var det inget att se så det fick bli datorn i stället, inget att se där heller men utbudet är ändå större här än på tv.

Så här med temugg nr 46 framför mig och en påse full med tomma Panodil Zapp förpackningar (för om man tar två... så blir det mer sopor)  samt efter otaliga klunkar av en genomskinlig kontrastvätska(?) som heter Mollipect, så har jag börjat tänka på reinkarnation. Tanken slutade med att jag innerligt hoppas att jag inte blir återfödd som giraff, tänk om man fick ont i halsen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback