Finns det någon bättre bloggsida, trött på denna

Nu börjar det kännas för jävligt att hålla på med Blogg.se. Minst varannan gång man loggar in och har nåt att skriva om så får man upp ett felmeddelande om att verktygsfältet inte går att öppna, och inget svar får jag från supporten. Sparar jag det som jag skriver som ett utkast för att publicera senare så kommer det in i fel ordning om jag inte kommer ihåg att byta rubrik, det har hänt ett par gånger, och poängen går förlorad. Är det nån som kan rekommendera någon annan bloggsida?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

blogspot... www.blogspot.com

Ha det!

2005-12-02 @ 18:16:09
Postat av: Christina

Min irritation är störst över att jag inte kan svara på kommentarer utan att behöva försöka 42 ggr..ö..ggggggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback